Beż Biel Szary

Stylizacja

Wczoraj zaprosiliśmy „na grilla” znajomych. Od rana byłam w pracy później w biegu sałateczka, zakąski, przygotwanie nakryć,… itd. Do tego syn Władysław 3 letni dawał w kość, sama z tym wszystkim w biegu. Na sam koniec szybka kąpiel i w co się ubrać … migiem wyciągnęłam spodnie z beżowej eko skóry z zary, do tego długa biała koszula massimo dutti, wcisnęłam szare botki, na całość zarzuciłam białe wdzianko.

Wyszło fajnie może za bardzo elegancko jak na grilla, ale dobrze się czułam  w całości. Jasne kolory beże, szarości, nude, pudrowe bardzo mi się podobają i zawsze wyglądają elegancko 🙂

5152668251_1_1_17
pol_pl_SPODNIE-Z-EKO-SKORY-BEZOWE-12149_2 mg_5124ii

Skomentuj

