Wyprzedaże !

Złoty środek !?

Pełną parą ruszyły letnie wyprzedaże, w sklepach można dostać „oczopląsu”. Jak to się dzieję, że w czasie obniżek cen rzeczy jakby nie mieściły się na wieszakach, wszystko jest jakieś chaotyczne. Nie wiem jak to jest u Was, ale mnie zaczynają mocno męczyć takie wizyty w sklepach stacjonarnych, tłumy ludzi do przymierzalni, później do kas…ufff . Wyprzedaże są fajne jeśli faktycznie jest OKAZAJA, można się poświęcić, bądź wybrać opcję zakupu przez internet – gdyby tylko oferty było spójne, nie zawsze wszystko jest w sieci, bądź odwrotnie – brakuje towaru w sklepie stacjonarnym.

Ale nic pochwalę się moimi „łupami”, w sobotę  gorąco poszukiwałam butów – konkretnie sandałki na obcasie, ładne, zgrabne, najlepiej w kolorze złotym bądź nude. Jak widzicie sprawa dość konkretna 🙂 Ruszyłam po Galerii Malta w Poznaniu, w Kazarze spotkałam jedną parę i nawet rozmiar pasował, ale przecież nie kupię butów w pierwszym sklepie 😉 Pobiegłam do kolejnych „obuwniczych” i wybór dość mizerny, aż wkońcu dotarłam do Prima Mody i znalazłam takie jak chciałam w moim rozmiarze na przecenie (249 zł)

IMG_0414IMG_0415Na zdjęciach nie prezentują się tak ładnie jak na live, a jakie są wygodne SUPER ! W piątek będę w nich tańcowała 🙂

Kolejna zdobycz to najlepszy na świecie Intimissimi Gioia super push up bez fiszbin.

Szczerze polecam, rewelacyjny !!!

Udało mi się kupić w kolorze nude i granatowym w ciut niższej cenie – zawsze coś.

RPS71B_2280_F

that is all …

… nie można dać się zwariować…jeszcze tylko poluję na fajny kostium kąpielowy…

znak-uwaga

ZAPAMIĘTAJCIE:

Kupując rzeczy na wyprzedaży, ekspozycji lub z promocji – mamy tyle samo praw, co w przypadku zakupu po cenie regularnej – przypomina Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Skomentuj

