Bieganie reaktywacja

Powrót do biegania

Wysiłek fizyczny to ta lepsza JA.  Lubię sport, świetnie czuję się po fajnym treningu. Jeśli tylko dopada mnie kiepski nastrój czy zmęczenie zakładam buty i „coś”robię,  Po pozytywnej utracie energii błyskawicznie wracam do żywych, mam podwójną moc.  Jakiś czas temu biegałam regularnie. Jednak trzeba sobie zmieniać dyscypliny – wtedy organizm musi się przeprogramować. Zdecydowałam się na siłownie, bieganie ograniczało się do bieżni, bądź okazjonalnej 5.  A tutaj znienacka we wrześniu przebiegłam ok 70 km + siłownia. Aaaa no i dostałam od męża piękny strój sportowy        ( motywacja do prezentacji tu i tam ;)), marki która właśnie się rodzi:

https://www.facebook.com/gonoly?fref=photo

12009610_1014488905280128_6597923040134771406_n

Zaraz po rozpakowaniu, w scenerii gabinetu ! Nie mogłam się powstrzymać ! 🙂

Kiedyś zapominałam o rozciąganiu – zdarzało się, że po biegach narzekałam na ból kolan i pleców. Teraz kupiłam kolejną parę butów do biegania, rozciągam się dość porządnie po każdym treningu i jest dobrze, nic nie dolega, poza endorfinami !!!

“Treningi są jak mycie zębów:  Nie myślę o nich. Po prostu to robię. Decyzja została podjęta.” Patti Sue Plummer

Bez tytułuaaa

Skomentuj

