Jesienne danie

Kasza jaglana

Kasza jaglana cieszy się coraz większą popoularnością.

Nic dziwnego, bo to samo zdrowie, posiada dużo łatwo przyswajalnego białka, dużo witamin z grupy B, nie uczula, nie zawiera glutenu.  Przy obecnej pogodzie i panujących przeziębieniach świetnie sprawdzi się jako lekarstwo antywiursowe  – zmniejsza stan zapalny błon śluzowych.

Dziś postanowiłam wzmocnić moją rodzinkę, serwując na obiad właśnie kaszę jaglaną z warzywami. Wymyśliłam to tak:

  • ugotowałam kaszę
  • na patelni przyrumieniłam cebulkę z 2 ząbkami czosnku (dodatkowy zabójca infekcji)
  • do cebulki wrzuciłam jeszcze czerwoną fasolę (stymuluje mikorflorę jelitową)
  • w/w składniki połączyłam, przyprawiłam rozgrzewającym chili, pieprzem, pietruszką, oregano.
  • na tależu ułożyłam brokuły, rukolę, na to dałam kaszę z warzywami z patelni, całość  posypałam kiełkami i serem feta.





Skomentuj

