Jawbone up

Jawbone-UP3-release-date-price-specs-app

Prezent

Pod choinką znalazłam bransoletkę Jawbone up3 – prezent od mojego ukochanego męża 🙂

Co to takiego ? Genialne urządzenie, które monitoruje „czynności” życiowe w ciągu dnia. Współpracujące z aplikacją w telefonie. Bransoletka bada mój puls, liczbę kroków, wysiłek w trakcie ćwiczeń. Do aplikacji zainstalowałam  inne wtyczki, np. Lifesum – mogę wpisywać cały jadłospis, wskazuje mi ile jeszcze mogę zjeść, jakie wartości odżywcze mają dane pokarmy. Owa biżuteria monitoruje również fazy snu, może obudzić mnie w odpowiednim czasie – idealnym momencie. Wibruje również wtedy gdy za długo siedzę – wskazówka „podnieść pupę” i rusz się 🙂

Cały czas jeszcze uczę się jak z niej korzystać, aby poznać jej wszystkie przydatne funkcje.

Myślę, że jak ze wszystkim kwestia nawyków wprowadzania np. pokarmów (wyszukuje je automatycznie) podajemy tylko ilości i już mamy zestawienie. Jest to bardzo przydatne urządzenie dla osób które z nadejściem Nowego Roku mają postanowienie zadbać o siebie. Jak wiadomo nic nie dzieje się samo, troszeczkę chęci, wysiłku i z pomocą Jawbone możemy zrealizować cel bycia FIT 🙂

Tego właśnie sobie i wszystkim Wam życzę !

Bądźmy zdrowi, pełni energii, realizujmy zaplanowane cele !

Skomentuj

