Zmiana koloru

Mała metamorfoza

Mąż wyjechał służbowo na kilka dni. Postanowiłam zrobić niespodziankę, odświeżyć kuchnie: kupiłam nowe meble i zmieniłam kompletnie kolor ścian. Z białego na bardzo ciemny granatowo- szary z kolekcji Facade Colour Card  firmy Tikkurila. Wcześniej mieliśmy stał okrągły w zestawie z krzesłami w jasnych obiciach z tkaniny – które przy małych dzieciacj kompletnie się nie sprawdzają. Wymieniłam to na komplet: stół prostokątny, 2 ławczki z oparciami i 1 bez oparcia całość w ciemnych barwach.

Przy samym malowaniu troszeczkę się namęczyłam, zaczynając od obklejania taśmą okien, ram itd. później krzywości wszelakie – przy ciemnej farbie trudno coś „zamaskować” także nie było lekko ! Pryzgle na rękach, wysuszona skóra od rozpuszczalnika 🙂  Poniżej efekty, nie jest to super jakość malowania, eee ale jak na pierwszy raz myślę, że całkiem przyzwoicie ?

Ps. Reakcja męża … sugeruje poprawić :/

Skomentuj

